جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 تير 1397     
مسجدجامعی در صحن شورا:
وضعیتی مشابه آبادان و خرمشهر در انتظار تهران است

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید با تدبیر و درایت بحران آب در تهران را به نحوی مدیریت کنیم که وضعیتی مشابه آبادان و خرمشهر را نداشته باشیم.

احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور خود در هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تهرانگردی این هفته با موضوع آب انجام شد، اظهار کرد: اگر غفلت کنیم به زودی شرایطی ایجاد می‌شود که ممکن است تهران نیز وضعیت امروز آبادان و خرمشهر را پیدا کند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیم تهران گردی اخیر به مردم خرمشهر و آبادان گفت: باید با تدبیر و درایت بحران آب در تهران را به نحوی مدیریت کنیم که وضعیتی مشابه آبادان و خرمشهر را نداشته باشیم.
 
وی تایید کرد: براساس مصوبه مجوز مشارکت در تامین و اجرای تاسیسات فاضلاب و آب خام در محدوده منطقه 22 شهرداری تهران که در سال 91 مصوب شده، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب موظف بودند که یک تصفیه خانه در منطقه خرگوش دره در غرب دریاچه چیتگر و در محدوده وردآورد ایجاد کنند.
 
مسجدجامعی گفت: زمان این طرح پنج سال پیش بینی شده بود و در سال 95 بهره برداری از این طرح را به پایان سال 97 موکول کردند. بر این اساس، بهتر است شهرداری گزارشی در مورد روند کار ارائه دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: