جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 تير 1397     
طلب های شهرداری تهران را سیاسی نکنید

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور دریافت کردیم که یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه به نام "رسا تجارت" به شهرداری بدهکاری دارد، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری نیز این گزارش را تایید کرده است.

رئیس شورای شهر تهران در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر با اشاره به اطلاعیه بنیاد تعاونی سپاه اعلام کرده بود مبنی بر اینکه این بنیاد بدهی به شهرداری تهران ندارد، اظهار کرد: لزومی برای صحبت در این خصوص نداریم چراکه اعداد و ارقام بدهی مشخص است و شهرداری مدعی داشتن طلب از یکی از ارگان‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه است.
 
وی با بیان اینکه گزارشی از سازمان بازرسی کل کشور دریافت کردیم که یکی از شرکت‌های وابسته به نام "رسا تجارت" به شهرداری بدهکاری دارد، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری نیز این گزارش را تایید کرده است.
 
رئیس شورای شهر همچنین به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار در روز یکشنبه پرداخت و عنوان کرد: در آن جلسه در این خصوص صحبت کردیم و قرار شد شهردار بررسی‌های لازم را انجام دهد و در این راستا لازم است بنیاد تعاون و شهرداری تهران در این خصوص باهم در آرامش صحبت کنند. در هر صورت این رقم یک طلب مطرح است و باید به جای سیاسی کردن در آرامش آن را پیگیری کنیم.
 
هاشمی در ادامه در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه  از طرح تحقیق و تفحص از همشهری که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شده است، اطلاعی دارد یا خیر گفت: من از این موضوع خبر نداشته و شخصاً هم درخواستی نکردم.
 
وی با اشاره به روند انتصابات تازه در شهرداری تهران بیان کرد: به سرعت نمی‌توان مدیران سطح بالا را تغییر داد و باید با آن ها کار کرد و در صورت مناسب بودن اقداماتشان فعالیت آن ها ادامه پیدا می‌کند. بحث ما جناحی و سیاسی نیست به دنبال تخصص و تعهد هستیم و به نظر می‌رسد شهردار با طمانینه انتصابات را دنبال می‌کند.
 
رئیس شورای شهر دربخش دیگری از سخنانش به محتوای جلسه امروز و تصویب یک فوریت طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری اشاره کرد و گفت: براساس این طرح استفاده از آشنایان و خویشان در سازمان شهرداری ممنوع می‌شود، همچنین لایحه افزایش خدمات بهای بهشت زهرا (س) در دستور کار امروز قرار گرفت. معمولاً در تهران سالیانه حدود 50 هزار مرگ در سازمان بهشت زهرا(س) ثبت می‌شود که 35 هزار متوفی در بهشت زهرا (س) ماندگار شده و بقیه به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند.
 
هاشمی عنوان کرد: ‌از این میان 22 هزار نفر با نرخ پایین و حتی مجانی از خدمات بهشت‌زهرا بهره‌ می‌برند. البته بهشت زهرا مراقب است که هزینه‌های کفن و دفن زیاد نشود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: