جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 فروردين 1397     
آروین در صحن علنی شورا گفت:
پذیرش استعفای نجفی بسیار سخت است

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز: عضو شورای شهر در مخالفت با استعفای شهردار تهران، خطاب به نجفی گفت: اجازه بدهید شورا در این فرایند درمان با شما همراه شود. اجازه دهید برنامه سوم به سرانجام برسد.

بهاره آروین در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرتهران و در جلسه بررسی استعفای شهردار تهران گفت: آقای نجفی من دلایلی دارم که نمی توانم استعفای شما را بپذیرم. اولین دلیلم این است که عملکرد شما بشدت قابل دفاع است. کدام عقل سلیمی می پذیرد که ما استعفای شمایی را بپذیریم مه این قدر قابل دفاع بوده اید. بسیاری از کارها نیز هستند که انجام دادید اما مردم از آنها باخبر نیستند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما در شورا دیدیم که شما چه زحماتی کشیدید. برای ما که از نزدیک زحمات و اثرات مثبت شما را دیدیم، پذیرش استعفای شما بسیار سخت است. تغییرات ریل گذاری شما در شهر مدتها بعد مشخص خواهند شد. ما جطور استعفای شما را بپذیریم؟
 
آروین در ادامه با ذکر دومین دلیل خود برای مخالفت با این استعفا تصریح کرد:‌ بعد از دوازده سال مدیریت پیشین تغییرات اساسی به این راحتی انجام نمی شود. یک تغییر دوباره مثل استعفای شما دوباره شیرازه مدیریت شهری را سست خواهد کرد. از این گذشته ما همین امروز هم استعفای شما را بپذیریم باز حداقل دو ماه زمان می برد تا شهرداری جدید را انتخاب کنیم. این دو ماه همان مدتی است که می گویید برای درمانتان نیاز دارید.
 
این عضو شورای شهر در تشریح آخرین دلیل مخالفت خود با استعفای نجفی گفت:  روزی که من با چند نفر از همکاران خدمت شما آمدم، دلیلی که شما برای پذیرش این مسئولیت گفتید این بود که شوق مردم را برای رای دادن دیده بودید. شما می دانید که بزرگ ترین آفت برای مردم ناامیدی است و شما می دانید مه استعفای شما گرد استعفا را بر روی شهر می ریزد. این انتخابات با نام امید به پیروزی رسیده است. من می خواهم امیدوار بمانم. من می فهمم که بیماری خارج از اراده انسان پیشروی می کند.
 
آروین در پایان تاکید کرد: اجازه بدهید شورا در این فرایند درمان با شما همراه شود. اجازه دهید برنامه سوم به سرانجام برسد. امیدوارم این ۲۲نفر در کنار هم بتوانند امید مردم را نگه‌دارند و به مردم خدمت کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: