جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 فروردين 1397     
تدوین برنامه‌ کمیسیون های شورا بر مبنای برنامه سوم شهرداری

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز: رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: بر اساس سیاست‌ها و اولویت‌های برنامه پنج ساله سوم شهرداری، برنامه‌های کمیسیون را تدوین و تا پایان فروردین ماه اعلام خواهیم کرد.

 
زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک سال نو گفت: یکی از اتفاقات مثبت پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران، حضور شش زن در شورا است، در واقع نگاه به حضور و نقش زنان در عرصه مدیریت شهری یک نگاه مثبت است به همین منظور این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه کمیسیون محیط زیست وخمات شهری همواره در تلاش است تا برنامه‌های به جا مانده از سال 96 را به پایان برساند، اذعان داشت: در سال جدید نیز به پیگیری موضوعاتی که در سال 96 مطرح شده و نیمه تمام مانده، می‌پردازیم و درصدد رفع معضلات خواهیم بود.
 
رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران تا پایان سال 97 تدوین و ارائه می‌شود، عنوان کرد: سال جدید آخرین سال اجرای برنامه دوم شهرداری تهران است و تلاش اعضای شورا بر آن است تا مطابق چالش‌هایی که در شهر وجود دارد این برنامه را تهیه کنند.
 
 
صدراعظم نوری با تاکید بر اینکه رویکرد کمیسیون سلامت و محیط زیست ناظر بر این برنامه خواهد بود، گفت: بر اساس سیاست‌ها و اولویت‌های برنامه سوم شهرداری، برنامه‌های کمیسیون را تدوین خواهیم کرد. 
 
رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در سال آینده تا پایان فروردین ماه برنامه کمیسیون را اعلام خواهیم کرد و به دنبال آن هستیم تا به شعار ژاپنی‌ها که می‌گویند هر خدمتی قیمتی دارد، جامه عمل بپوشانیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: