جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 دی 1396     
حقانی
شهرداری و دولت به دنبال اصلاح زیرساخت‌ ها هستند

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه افرادی که نامشان در لیست نبوده به فکر حمله به دولت و شهرداری تهران افتاده اند، گفت: این افراد قصد دارند از وجه اشتراک شهرداری و دولت علیه آن ها استفاده کنند و در این راستا فقط منافع خود را درنظر می‌گیرند.

 

محمد حقانی در واکنش به زیر سوال بردن مدیریت شهری تهران توسط مدیران سابق شهری و وابستگان آن ها گفت: وجه اشتراک شهرداری و دولت فعلی بسیار زیاد است، چرا که هردو دست پاک و خدمت گزار هستند.

وی با تاکید براینکه شهرداری و دولت هر دو به خواسته و با رای واقعی مردم روی کار آمدند، خاطرنشان کرد: هم شهرداری و هم دولت به دنبال اصلاح زیرساخت‌ها و ایجاد زیرساخت‌های شهری و کشوری هستند و همیشه و در همه حال آماده خدمت رسانی به شهروندان ومردم بوده اند.

حقانی با بیان اینکه شهرداری تهران سازمانی در دل دولت روحانی است، تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند از وجه اشتراک شهرداری و دولت علیه آنها استفاده کنند، کسانی هستند که نامشان در لیست نبوده و حمله می‌کنند.

عضو سابق شورای شهر تهران این اقدام را «سیاسی کاری در مواقه بحران» دانست و گفت: این افراد فقط به فکر منافع خود هستند، اما در مواقعی که مساله ملی و شهروندی در میان است باید منافع مردم را هم در نظر گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: