جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 آذر 1396     
بازدید رئیس شورای شهر تهران از مرکز درمانی شهر سالم

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رییس شورای شهر تهران از مرکز بهداشتی درمانی منطقه 5 بازدید و با پرسنل و مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت.

 

محسن هاشمی به همراه حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم از مرکز بهداشتی درمانی منطقه 5 بازدید کردند. در این بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن گفت و گو با پرسنل و مراجعه کنندگان به مرکز، در جریان فعالیت های مراکز درمانی شرکت شهر سالم قرار گرفت.

بر همین اساس حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به این بازدید، گفت: در این بازدید آقای هاشمی با مجموعه مراکز بهداشتی درمانی، فعالیت های شرکت شهر سالم و مجموعه خدمات درمانی که به مردم و پرسنل ارائه می شود، آشنا شد. همچنین در فضای بسیار خوبی با بیماران و پرسنل گفت و گو و نظرات و پیشنهادت آن ها نیز شنیده شد که ارتقا سلامت شهروندان و پرسنل شهرداری تهران در برنامه های آتی شرکت شهر سالم مورد تاکید قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رضایتی که رئیس شورای شهر تهران از خدمات ارائه شده توسط درمانگاه های شرکت شهر سالم داشتند، امید است تا درخصوص پاره ای از مسائل و مشکلات شرکت به خصوص در زمینه تامین منابع و اعتبارات لازم در بودجه شهرداری تهران به منظور ارتقاء سلامت مردم و پرسنل شهرداری تهران، مصوبات لازم را در شورای اسلامی شهر تهران داشته باشیم و گام های خوبی در کوتاه مدت و بلند مدت در جهت توسعه فضاها و تجهیز مراکز برداریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: