جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 آذر 1396     
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد
90 درصد بیمارستان‌های تهران عمر بیش از 40 سال دارند

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: براساس گزارش‌های شهرداری تهران در مناطق 11 و 12 بناهای ناایمن زیادی گزارش شده است.

 

زهرا نژاد بهرام در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور خود گفت: براساس گزارش‌های شهرداری تهران در مناطق 11 و 12 بناهای ناایمن زیادی گزارش شده است.

وی با توجه به اهمیت ایمنی بناهای درمانی و خدماتی‌، عنوان کرد: 90 درصد بیمارستان‌های تهران عمر بیش از 40 ساله دارد و در حال حاضر بحران‌پذیرترین بناها ساختمان بیمارستان‌ها است که باید ساماندهی شود.

نژادبهرام افزود: بیمارستان‌ها باید در اولویت نخست استانداردسازی قرار بگیرند و دارای سیستم اطفای حریق و دیگر موارد لازم باشند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پلمپ بیمارستان‌ها امکانپذیر نیست،‌ گفت:‌ برای حل مشکل بیمارستان‌های تهران شهرداری با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

وی با توجه به اینکه ایام رفع خشونت علیه زنان در جهان که به مدت 16 روز است، خاطر نشان کرد: درخواست می‌شود شهرداری تهران نسبت به رفع 5 هزار فضای بی‌دفاع شهرداری تهران که منجر به خشونت عمومی علیه زنان می‌شود، اقدامات لازم را انجام دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: