جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آبان 1396     
در جلسه امروز شورای شهر:
خداکرمی به صدا و سیما تذکر داد

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تذکر به صدا و سیما گفت: شما از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنید، پس دوربین و میکروفون خود را به طرف مردم، تصاویر و صداهایی که دوست دارند بچرخانید.

 

ناهید خداکرمی در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران، تذکر پیش از دستور خود را به صدا و سیما اختصاص داد و گفت: تذکر خود را به صدا و سیما جمهوری اسلامی اعلام می‌کنم. اگر امروز شاهدیم که مردم به سازمان‌های امدادی و مسئولان اعتماد نمی‌کنند و به صورت انفرادی یا از طریق چهره‌های شاخص مهربانی و نوع دوستی قابل ستایش خود را به کرمانشاه گسیل داشتند و همچنین عکس و فیلم از چهره رنج دیده آسیب‌دیدگان زلزله فضای مجازی را فرا گرفته است، بخش مهم آن مربوط به عملکرد شعارآلود، یک جانبه گرایانه و پرلعن و نفرین صدا و سیماست.

وی در ادامه تصریح کرد: تذکر من به صدا و سیما این است که شما از بودجه بیت‌المال استفاده می‌کنید، پس دوربین و میکروفون خود را به طرف مردم، تصاویر و صداهایی که دوست دارند بچرخانید. تا این بی‌اعتمادی آسیب بیشتری به سبک زندگی و حرکت جمعی کشور نزده است، به فکر اصلاح باشید.

به گفته رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، متخصصان علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی نیز باید این پدیده را به روشی علمی تجزیه و تحلیل کنند.

خداکرمی در تذکر دوم خود به اعضای شورای شهر نیز تاکید کرد: تذکر دوم به اعضای شورای شهر، شهرداری، مردم و مسئولان است که هرچه سریع‌تر از این خلسه و آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و پس‌فردا در تهران زلزله خواهد آمد؛ باید پیش از بروز حادثه آماده باشیم.

تذکر دیگر وی نیز به اجرای بند الف ماده 63 و بند ب و ث ماده 71 قانون پنج ساله دوم در مورد مدیریت بحران به شهرداری بود و خواستار شد، شهرداری در خصوص ساماندهی این وضعیت اقدام کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: