جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آبان 1396     
خلیل آبادی تذکر داد
جلوگیری از احداث کارگاه مترو مقابل موزه فرش تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛حسن خلیل‌آبادی در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک ماه ربیع الاول، تذکر پیش از دستور خود را به اتفاقات اطراف موزه فرش اختصاص داد و گفت: این مجموعه در سال 1356 و در ضلع شمالی پارک لاله واقع شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مساحت این ساختمان به ابعاد سه هزار و 400 متر مربع با اقتباس از دار قالی توسط عبدالعزیز فرمانفرمائیان طراحی و تاسیس شده است.

خلیل آبادی با تاکید بر اینکه طبق گزارش های رسیده در روزهای گذشته شرکت مترو تهران قصد احداث کارگاه و هواکش ایستگاه کارگر در خط 6 مترو تهران را دارد، گفت: شرکت مترو تهران قصد دارد، دقیقا در مقابل درب اصلی این موزه هواکشی را نصب کند که با ممانعت و برخورد مسئولان موزه از استقرار این بنای موقت جلوگیری شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهر تهران افزود: اما مجددا با دستور مهندس پروژه، این هواکش کمی آن طرف‌تر از درب اصلی موزه در حجمی بسیار بزرگتر در حال احداث است و مقرر شده دهانه هواکش این ایستگاه مترو در کنار فاخرترین موزه فرش خاورمیانه بنا شود.

خلیل آبادی در ادامه اذعان کرد: از شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه و همچنین اداره میراث فرهنگی خواستارم جهت رسیدگی به مشکل موزه مذکور، اقدامات لازم را انجام دهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: