جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آبان 1396     
مرکز رشد منطقه 7 در راستای ایجاد نوآوری و فناوری شهر افتتاح شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 7 از افتتاح مرکز رشد در این منطقه با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و با توجه به اهمیت فراوان نوآوری در حوزه کسب و کار خبر داد.

 

سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: مرکز رشد این منطقه متشکل از نخبگان و شرکت های دانش بنیان که در مراکز رشد کشور ثبت شده ومراحل پیشرو را طی کردند فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته وی مراکز رشد، مراکزی هستند که تحت نظر متخصصان، خدمات حمایتی و هدایتی با هدف توسعه حرفه های جدید به کارآفرینان نوپا ارایه می دهند که در نهایت این فعالیت ها منجر به دستیابی به فناوری جدید می شود.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه در این مرکز ایده های نو و جدید در زمینه های فناوری شهری پرورش داده خواهد شد، اظهار داشت: در مراکز رشد، مراکز پیش رشد هم خواهیم داشت به طوری که افرادی مراجعه کننده به این مراکز بعد از دریافت مشاوره اولیه، در صورت تایید وارد مراکز رشد خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز رشد منطقه در خیابان گرگان ساختمان شهید جهان آرا واقع شده است، عنوان کرد: محققان می توانند در حوزه تحقیقات در این مرکز فعالیت کنند در نتیجه مکانی در اختیار محققان قرار داده خواهد شد تا بتوانند طی 6 ماه تا یکسال مطالعات خود را تجاری سازی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: