جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1396     
ایمن سازی پایانه مسافربری بیهقی در میدان آرژانتین

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از ایمن سازی پایانه مسافربری بیهقی در میدان آرژانتین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پایانه بیهقی یکی از پر رفت و آمدترین پایانه های شهر تهران برای جابجایی مسافران است اصلاح و نو سازی ترافیکی این پایانه در دستور کار قرار گرفت.

 

ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه پایانه مسافربری بیهقی در میدان آرژانتین واقع شده است گفت: نصب تابلوهای راهنما و ترمیم نرده های استیل محافظ موجود در ایستگاه صورت گرفت.

او در ادامه تصریح کرد: ایمن سازی و نگهداشت تجهیزات وعلائم ترافیکی، نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و نگهداشت پایانه‌ها به صورت مستمر صورت می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از افزایش ظرفیت پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر دو پایانه بیهقی و والفجر در منطقه وجود دارد و با تجهیز زمین های اطراف افزایش ظرفیت این دو پایانه در دستور کار قرار دارد.

 

نجاتی با اشاره به مرکزی بودن منطقه 6 و تردد بالای شهروندان در این منطقه گفت: به دنبال افزایش زیرساخت های منطقه و احداث یک پایانه جدید در منطقه هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: