جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 شهريور 1396     
در پنجمین جلسه شورا مطرح شد؛
نظری:حاجی جایش را به جوانان بدهد

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: رییس جمهور با حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت بعد از 18 سال موافقت کرد که خبرخوبی برای شهروندان است .

 

حسن رسولی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان تذکرات پیش از دستور شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: از سازمان میادین میوه و تره بار بابت افزایش مراکز ذبح بهداشتی دام در عید قربان تشکر می کنم اما برای اولین بار بر خلاف برنامه همه ساله، میادین میوه و تره بار در روز عید قربان تعطیل بودند و مشکلات زیادی برای تامین مایحتاج مردم ایجاد شد. جای سوال است که چه کسی این دستور را داده است؟

در ادامه جلسه محمد جواد حق شناس، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: رییس جمهور با حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت بعد از 18 سال موافقت کرد که خبرخوبی برای شهروندان است .

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ابراز داشت: این اقدام هوشمندانه رییس جمهور هم به نفع دولت و هم به نفع مدیریت شهری است که از این طریق تشکر خودم را اعلام می کنم.

به گفته حق شناس شهردار تهران در جلسه هیات دولت دعوت شدند و چهارشنبه در جلسه حضور خواهند یافت.

همچنین حجت نظری نیز در جریان بیان تذکر خود با اشاره به تاکید بر موضوع نظارت شورا در بند چهارم  سوگند نامه شهردار تهران، ابراز داشت:  تقاضا دارم شهردار تهران برای انتخاب های خود پیش از اعلام عمومی مدیران، این افراد را با شورا مطرح کنند.

وی ابراز داشت: اگر روی مصادیق صحبت کنیم می تواند منشا فساد باشد. از این رو شهردار تهران باید نظر جمع شورا را لحاظ کرده و نظر کمیسیون های تخصصی را در این زمینه بگیرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از انتصاب حاجی در موسسه همشهری عنوان کرد: از حاجی تقاضا می کنم زمینه ساز حضور جوانان باشد و خیلی زود این مسولیت را به جوانان واگذار کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر نظری تاکید کرد: آقای شهردار گفت من حاضر به مشورت گیری برای انتخاب افراد هستم. از این رو می توانید وقت بگیرید و نظرات خود را درباره افراد با ایشان مطرح کنید.

در ادامه جلسه محمد علیخانی، دیگر عضو شورای شهر نیز تاکید کرد: اعضای شورای شهر از طریق رسانه ها نباید متوجه انتصابات شوند و بهتر است مشورتی در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: حدود دو هزار و 500 اتوبوس فرسوده در شهر تهران وجود دارد که با وجود اشکال در مخازن گاز خود درحال حرکت در شهر هستند. از شهرداری می خواهم هر چه سریع تر به این موضوع مهم و بحرانی رسیدگی کند چرا که این احتمال وجود دارد هر لحظه اتفاقی رخ دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: