جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 شهريور 1396     
سالاری در تشریح اولویت های کمیسیون شهرسازی و معماری شورا اعلام کرد:
تهیه نقشه راه جامع شهرسازی و معماری برای تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران یکی از اولویت های کمیسیون متبوع خود در شورای پنجم را برقراری ارتباط با تشکل ها و انجمن های حرفه ای حوزه شهرسازی و معماری پایتخت دانست و گفت: در نظر داریم با کسب نظر از این تشکل ها بتوانیم به یک پلن و نقشه راه جامعی در حوزه شهرسازی و معماری دست یابیم.

 

محمد سالاری پایش و ارزیابی طرح های جامع و تفصیلی و سایر طرح های موضوعی و موضعی پایتخت به عنوان سند فرادستی حوزه شهرسازی و معماری را از دیگر اولویت های کمیسیون شهرسازی عنوان کرد و افزود: اولویت دیگر کمیسیون شهرسازی شورای پنجم نیز بررسی های لازم برای اصلاح و ساماندهی حوزه کمیسیون های ماده 100 شهرداری تهران است.

وی هوشمندسازی کامل و نهایی سامانه شهرسازی و معماری را از دیگر اولویت های کمیسیون شهرسازی و معماری بیان کرد و در تشریح عملکرد این کمیسیون نو پا گفت: کمیسیون شهرسازی در ابتدای شورای چهارم برای نخستین بار شکل گرفت و توانست نسبت به سایر کمیسیون های شش گانه شورا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

سالاری خاطر نشان کرد: در مراسم تحلیف شاهد بودیم که ریاست شورا کلیپی از عملکرد شورای چهارم ارائه داد. هر چند این کلیپ خیلی جامع نبود، اما 6 الی 7 مصوبه را به تصویر کشید که 3 مورد از کمیسیون معماری و شهرسازی بود. همین مهم نشان دهنده عملکرد قابل قبول کمیسیون شهرسازی است. از همین رو معتقدم با توجه به اینکه کمیسیون شهرسازی کمیسیونی نوپاست، اما عملکرد مثبتی داشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: