جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 شهريور 1396     
عضو کمیسیون سلامت شورای شهر:
سلامت 60 هزار نیروی شهرداری باید مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: 60 هزار کارمند شهرداری  باید از نظر سلامت مورد توجه قرار گیرند، چرا که کارمند سالم است که می تواند خدمات شایسته را ارائه کند.

 

ناهید خداکرمی اظهار کرد: سلامت شهر تهران با سایر مسائل شهری همچون ترافیک، ساخت و ساز، از بین رفتن باغات و... مرتبط است، بنابراین سلامت باید در تمام ابعاد مدیریت شهری به عنوان محور مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: کمسیون سلامت باید چالش های مرتبط با سلامت شهروندان را رصد کند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اولویت های کمیسیون سلامت شورا تصریح کرد: مشکل آلودگی هوا، ترافیک، ساخت و سازهای بی رویه و تخریب فضای سبز تهران باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گفته خداکرمی سلامت 60 هزار کارمند شهرداری نیز باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که کارمند سالم است که می تواند خدمات شایسته را ارائه کند. بنابراین سلامت کارگران و کارمندان شاغل درحوزه پسماند، میادین میوه و تره بار، کارمندان بهشت زهرا و ...مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام کمیسیون‌های شورا وقتی به بررسی ابعاد مختلف پروژه ها می پردازند به مقوله سلامت شهروندان و محیط زیست شهری توجه داشته باشند.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: مدیریت یکپارچه شهری به عنوان یک اولویت برای شورای پنجم در نظر گرفته شده تا هم در مبحث اقتصاد مقاومتی از هدر رفت بودجه هایی که برای پروژه های موازی استفاده می شود جلوگیری کنیم و هم به ابعاد مختلف مسائل شهری به صورت یکپارچه نگاه کنیم

 

وی ابراز امیدواری کرد: در این دوره علاوه بر اینکه سلامت شهر تهران مد نظر شهرداری قرار می گیرد به اولویت سایر سازمانهای مرتبط با سلامت شهروندان نیز قرار گرفته و برای حل چالش های زیست محیطی تهران تلاش شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: