جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
شاکری خبر داد:
نامگذاری 354 محله در شورای شهر نهایی شد

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ رئیس کمیته نام گذاری شورای شهر تهران از نهایی شدن نامگذاری 354 محله پایتخت در چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

 

مجتبی شاکری رئیس کمیته نام گذاری شورای شهر تهران با اشاره به سپری شدن روزهای پایانی چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران، گفت: کمیسیون نامگذاری  چهارم نسبت به شورای  سوم که یک دوره شش ساله بود، بسیار فعال‌تر شد و نامگذاری‌های صورت گرفته در این دوره بسیار چشمگیرتر بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به توسعه موثر شهر و اقدامات خوب شهرداری در این سال ها و ساخت تونل‌ها، پل‌ها و بزرگراه ها این نامگذاری‌ها  به صورت مرتب انجام شد. به گفته شاکری، در این رابطه لایحه ای برای تصویب به دوره بعد که شورای پنجم روی کار می‌آید، ارجاع داده نمی‌شود.

رئیس کمیته نام گذاری شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه‌ای که با اعضای کمیته نامگذاری صورت دادیم، نامگذاری 354 محله را نهایی کردیم و در پایان با حضور، محسن هاشمی مقرر شد تا بزرگراه "نیایش" به نام "آیت الله هاشمی رفسنجانی" نامگذاری شود و نامگذاری بزرگراه "رسالت"در صحن شورا رای نیاورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: