جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 تير 1396     
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر خبر داد
تصویب لوایح کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر تهران تا پایان دوره چهارم

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران از رسیدگی به طرح‌ها و لوایح این کمیسیون تا پایان دوره چهارم خبر داد و گفت: در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی لایحه ای برای تصویب نمانده و اگر هم چیزی باقی مانده باشد طی یک ماه آتی به آن پاسخ داده می شود.

عبدالمقیم ناصحی، عضو و رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران +با اشاره به سپری شدن روزهای پایانی چهارمین دوره از شورای شهر تهران، گفت: در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر تهران در تمامی لوایح و همه طرح هایی که با این کمیسیون مربوط بود، اظهار نظر کرده و به صورت مکتوب به هیات رئیسه تحویل داده ایم.

وی افزود: طی این چهار سال، به منظور رسیدگی به لوایح و طرح ها بیش از 360 جلسه در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی و بیش از یک هزار و 100 جلسه در کمیته فرعی شورای شهر تهران تشکیل دادیم.

ناصحی در پایان خاطرنشان کرد: در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی لایحه ای برای تصویب نمانده و اگر هم چیزی باقی مانده باشد طی یک ماه آتی به آن پاسخ داده و رسیدگی می شود.

به گفته رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران، در کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر تهران تصویب لایحه و طرحی از دوره چهارم به دوره پنجم محول نخواهد شد و رسیدگی به تمامی طرح ها تا پایان دوره به اتمام می‌رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: