به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات عالی رتبه کامبرلند کانتی متفقا تایید کردند که برای سال 2015 حدود 277702 دلار به منطقه حمل و نقل مرکزی (CAT) اختصاص دهند و اظهار داشتند این میزان حداقل سرمایه ای است که می توان به این امر اختصاص داد.
این بودجه حدود 23هزار دلار کم تر از میزان درخواست CAT و حدود 53 هزار دلار کم تر از بودجه ای است که در سال 2014 به این مجموعه داده شد.
مقامات این ایالت با بررسی بهره وری CAT و آمار دریافتند که هزینه های عملیاتی و اجرایی و میزان خرابی اتوبوس های آن با دیگر موسسات حمل و نقل در این ناحیه قیاسی نامطلوب دارد. مدیر کل CAT، Bill Jones اظهار داشت داده ها لزوما بر اساس قیاس نکته به نکته نیستند و CAT از زمان آخرین بررسی ها در سال 2012 که تصمیمات اخیر بر اساس آن ها اتخاذ شده اند در بسیاری از زمینه های آماری پیشرفت داشته است.
مدیر برنامه ریزی این ایالت، Kirk Stoner هم چنین از طرح های پنج ساله CAT برای پروژه های مرکزی انتقاد کرده است.
وی اظهار داشت CAT قول داده بود که برنامه ای اصلاح شده ارائه دهد اما این ایالت تا زمان دریافت برنامه اصلاح شده هیچ بودجه ای را به CAT پرداخت نخواهد کرد.