جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تقریبا هر یک ماه یک بار تمام علائم ترافیکی سطح شهر را چک می‌شوند.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایجاد دبیرخانه ای برای پیگیری ایده های ترافیکی نخبگان در این سازمان خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت مطالعات تغییر طرح ترافیک در تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: طرح ترافیک جدید در پایتخت با هوش مصنوعی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از انعقاد قرارداد خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بی آر تی ۱۸ متری در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود اولین رام تراموا تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۱۰۰ اتوبوس نو و جدید به ناوگان پایتخت طی چند روز آتی خبر داد.

به گزارش تهرانی نیوز، مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محورهای چالوس و رشت - قزوین خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای جابجایی ساعت شروع مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برای مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه پارکینگ طبقاتی جوادیه و احداث پارکینگ روتاری بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) در منطقه ۱۶ شهرداری تهران بازدید کرد.️

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: نظارت بر سرویس مدارس از سوی شهرداری پیگیری و دنبال شده است.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معان حمل و نقل شهرداری تهران در مورد وضعیت حسابهای مالی شرکت متروی تهران گزارشی در صحن علنی شورای شهر تهران ارائه کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت تولید واگن ملی مترو توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به تازگی شورای عالی امنیت ملی مصوبه اختصاص ۷۷ میلیون یورو برای ساخت واگن ملی مترو را تمدید کرده است.

به گزارش تهرانی نیوز، تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از طریق تدوین، ابلاغ و نظارت بر اجرای بهینۀ برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت آموزشی و فرهنگی در تمام مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، تقویم آموزشی سالانه را در راستای رفت و آمد ایمن مردم پایتخت به اجرا گذاشت.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پلیس ۵۶۰ نقطه جدید را برای نصب دوربین‌های نظارتی جدید در پایتخت مشخص کرده است که نیاز به ۲۰۰۰ دوربین دارد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان‌ حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت تغییر در طرح ترافیک توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تا بهمن ماه طرح ترافیک جدید نهایی می‌شود.

به گزارش حمل و نقل و ترافیک تهرانی نیوز، معاون‌ حمل و نقل شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت قرارداد چین و ناوگان حمل و نقل عمومی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اولین پارت تاکسی‌های برقی چینی تا آخر هفته وارد می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش مدت زمان فرآیند تعویض پلاک به کمتر از ۳۰ دقیقه خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت ورود ترامواهای چرخ لاستیکی به شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اولین تراموای چرخ لاستیکی شهریور ماه وارد تهران می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ شهرداری تهران، از اولویت مطالعات جامع برقی سازی وسائل نقلیه در شهر تهران خبر داد.