جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در مورد ابهامات واردات اتوبوس‌های چینی و ماندن آنها در گمرک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران از افزایش تعداد ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی از چین را تشریح کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،صبح امروز تعدادی از رانندگان تاکسی برقی مقابل ساحتمان شورای شهر تهران تجمع کردند و خواستار اعطای کمک بلاعوض به رانندگان براساس ماده ۱۲ شدند.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل شهرداری تهران برنامه‌های حمل و نقلی شهرداری تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد و گفت: به دنبال شناورسازی ساعت کاری ادارات در مهر ماه بودیم که در همین راستا شهردار تهران جلساتی با معاون اول رئیس جمهور داشت.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۱۰ اتوبوس برقی چینی برای تهران در راه گمرک کشور است.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رانندگان برای تاکسی‌های برقی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، سرپرست معاونت توسعه حمل‌ و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در مورد آخرین وضعیت نصب جایگاه‌های شارژ خودروی برقی در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد نرخ کرایه تاکسی‌های برقی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برای رفاه حال شهروندان این نرخ را از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد رساندیم.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل پاک شهرداری تهران از ورود دوچرخه‌ها به معابر شهر تهران تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: استفاده از اسکوتر و دوچرخه برقی در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال مناقصه آن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیرعامل سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از بکارگیری تاکسی‌های برقی در فرودگاه‌ها، راه‌آهن و ترمینال‌ها جهت خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: قرار است تا با دو شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور درباره ارائه تأییدیه این شورا به پلیس راهور برای پلاک گذاری تاکسی های برقی، گفت: این موضوع مربوط به انطباق مشخصات تاکسی های برقی با ضوابط مصوب در شورای عالی ترافیک کشور است که باید در این شورا مورد بحث قرار گیرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از ورود اتوبوس های برقی به ناوگان کرج خبر داد و گفت: با همکاری و مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، شرکت ایران خودرو دیزل و شهرداری کرج، اولین سری از اتوبوس‌های برقی به طور رسمی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج شد و مقصد بعدی این اتوبوس‌ها شهر اراک خواهد بود.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، جلسه مشترک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران برگزار و بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ناوگان تاکسی‌های برقی تأکید شد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، در اولین روز بهمن‌ماه ۱۴۰۱ و همزمان با بیست‌ودومین شنبه «امید و افتخار» مراسم رونمایی از ناوگان حمل و نقل پاک با حضور شهردار تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی از مدیران شهری و دولتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، استفاده فزاینده از خودروها در جهان باعث آلودگی هوا و تبدیل آن‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع آلاینده شده‌ است که تبعات مختلف زیست محیطی به دنبال دارد و سلامت انسان را نیز تهدید می‌کند. در این شرایط تلاش شده در قالب روزهای جهانی مانند«روز جهانی بدون خودرو» مردم به کنار گذاشتن خودرو تشویق شوند.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، کارزاری تحت عنوان «درخواست توسعه دوچرخه های اشتراکی جهت کمک به حمل و نقل پاک» در حال برگزاری است.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک در مورد جزئیات ورود اسکوترهای برقی اشتراکی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران طی فراخوانی آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت با کلیه شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها در زمینه ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی به شهروندان اعلام کرد.